Thursday, October 7, 2010

Belen2 Kuih...

tahun ni saya mengurangkan kuantiti kuih2 raya yang diorder sbb mengambil iktibar tahun lepas byk kuih yg x abis. mmg ada a few kuih yang mmg saya rasa nak order (esp batang buruk kacang tanah dari kampung yg best), tp sebab saya cuba jugak menahan nafsu, maka batang buruk tu saya x order, cuma amik sikit yang mak saya punya hehehe...

sejak keja semula slps cuti raya, tiap2 hari ada je kuih2 raya yg saya hangkut ke ofis semata2 nak abiskan stok/ belen2 kuih. so, hari ni saya bawak sebekas...


kuih bangkit & batang buruk...

kejap je dah boleh abis sebekas nih. asik keja melantak je saya nih. mmg gemok mencanak2...& alhamdulillah, dah byk bekas2 kuih yang telah dibasuh dan disimpan. tggl kerepek2 je yg boleh simpan utk tetamu yang mungkin terasa nak singgah...

No comments: