Tuesday, October 5, 2010

Cabaran!

saya memang suka snap gambar the kids. dengan kecanggihan hp zaman sekrg yg ada kamera (wpun hp saya paling cikai skali), almost everyday akan ada gambar yg saya snap especially gmbr si kecik tu. motip gambar si kecik yg banyak sbb dia yang slalu ada ngan saya. lepak dalam bilik bila saya letih pun mmg ngan dia. nak tido camne kalau dia segar bugar explore the whole bilik. so baik la saya snap gmbr dia sambil2 baring tu...

menjadi idaman saya untuk mengambil gambar 3 beradik yang "cantik". bukan cantik macam pro photographer tu sbb saya pun x de camera canggih2 nih. cuma nak gambar yang semua org tgk camera dengan senyuman yang menawan, background yang ok sket (bukannya dengan keadaan bantal bersepah kat blkg ataupun ada aBah terselit tgh baring hehehe...). malangnya belum berjaya lagi. weekends lepas sebelum keluar beraya, a few attempts mengambil gambar telah dilakukan...

my 2 anak daras...ni testing!

with abang plak...cam cun je semua pandang camera kan. tp x syok sbb adik kecik tgh gigit hair clips plak. haippp...

alaaaa...kakak ni pandang bawah buat pe...

memang mencabar nak suh diaorg tgk camera. bila yang sorang ready, yg sorang lagi mula la pandang tempat lain. yang adik tu plak kecik lagi x tau apa2, lama2 sgt dia mula la x dok diam. tu abang dia pegang tu mmg dia x suka. mula la dia meronta2, cepat2 saya snap. kakak la plak buat spoil huhuhu...ok la, last try...

goyang la pulak...

x kuasa dah la saya!! lain kali la cuba lagi...

No comments: