Tuesday, October 12, 2010

Dah Jumpa...

...kedai kelantan yg menjual makanan2 pantai timur termasuk la makanan yang saya carik2 - nasik kerabu hehehe...jauh la sikit dari rumah tp boleh la sbb kat area bbn ni jugak. cuma, still x boleh lawan nasik kerabu bsp huhuhu...missnya nak balik bsp makan nasik kerabu!

my nasik kerabu...
aBah kata - "aparaaa, nasik kerabu x de budu" hehehe...


kedai ni self service. amik sendiri ikut suka hati, yg penting bayar hehe...masalahnya saya bkn org pantai timur. teragak2 jugak nak amik bahan2 utk nasik kerabu nih. kebetulan masa saya pegi awal pg lagi, x ramai org & x ada plak org amik nasik kerabu. belasah je laaaa...yg penting sayur mayur tu saya amik byk with ayam masak merah yg saya asingkan dalam plastik lain. khusyuk makan sampai terlupa nak offer kat aBah. sorry ye aBah...len kali kita g makan sama2.

No comments: