Friday, October 29, 2010

Murtabak Uniten...

sms di antara seorang suami dan seorang isteri di suatu petang. si isteri kat ofis, si suami dah kat rumah...

S: td minum kat uniten, teringat mertabak hang, tp org ramai sgt.
I: klu teringat patutnya beratur pun sanggup.
S: beratur pnjg tengah2 panas tu, gilos ke hapa. klu bercinta blh la lautan api ku renangi, ni dah anak 3 dah...

maka, kempunan lagi la si isteri nak makan murtabak uniten. x tau la sedap sgt ke apa murtabak nih. tp penah pegi stalls depan uniten ni a few times jugak, mmg beratur giler2 punya. kalau dah beratur x kira hujan ke panas pun sanggup, confirm sedap la kan...

rupa2nya sms itu hanyalah 1 penipuan. si suami belikan jugak murtabak utk si isteri tercinta hehehe...

rupa sahsiah murtabak itu...

pada saya, ok la murtabak nih, boleh tahan sedap. harga rm4 untuk setebal & sebesar nih sgt2 berpatutan sbb yg kecik kat pasar malam tu pun dah rm2.50. penat jugak nak menghabiskan murtabak nih semalam sbb abah makan sikit, irfan x minat (dia dah request suh buat jemput2 ikan bilis je utk dia), farah kalau makan 2-3 kunyah je dah kenyang, last2 saya jugak la yg gemuk.

baru saya tau, ada orang yg dah biasa dgn penjual murtabak nih main call je utk booking. patut la hr tu saya pegi, penjual tu kata dah abis padahal ramai org beratur. kebetulan, abah kenal plak dgn org yang main call je tu hmmm...apa2 pun tetap x boleh lawan muratabak batu pahat, sampai saya boleh mengidam murtabak batu pahat nih, request mak saya tlg belikan masa dia dtg sini dulu (saya x ingat masa saya pregnantkan siapa, rasanya izryn kot).

1 comment:

azq said...

hadoi.. aku lupa nak update url blog baru kau ni... hahhahahah... aku sungguh ketinggalan zaman!

murtbaka tu nampak sedap. better drpd yg pasar malam punyalah kot, bawang je lebih...