Wednesday, December 29, 2010

Keluarkan Apa Ada Dalam Fikiran...

bzzzz...tp for future reference, kena jugak coret sikit2 kat sini hehehe...

birthday baby irin 22.12.2010. beli kek, the whole family tiup lilin sekali ngan irin (kecuali saya sbb sebok snappo sana sini hehe...). x de hadiah dr saya & abah, tp irin dapat 2 presents dr ibu bbsitter. syok si kecik tu main benda bulat2 yang ibu bagi. 1 lagi doll (mcm barbie) dah selamat jadi hak kakak. doa saya - agar baby irin sentiasa dikurniakan dgn kesihatan yg baik, membesar dengan sempurna & cerdik. her development - 9 mons old br tumbuh gigi tp dah boleh menapak sikit2 @ 11 mons old. sekarang ni, dah berjalan dgn jayanya.

ayah x sihat. sakit kaki dia dah kembali menyerang + this time around, paling teruk berbanding sebelum2 nih. hr tu dah ok sikit, tp semalam teruk balik sbb dia byk sgt bergerak. sepatutnya ayah kena byk berehat. x de kesempatan lagi nak blk kampung jenguk ayah. mak kata, x pe tp rasanya dalam hati saya x tau. saya tau, mmg x boleh bg alasan x sempat. ada la alasan lain, tp saya rasa semua tu alasan saja. saya cuba, saya cuba, saya akan cuba huhuhu...

something turned up in the department. x nak fikir sgt, tp sentiasa terfikir sbb ia memberi kesan kepada saya & semua. adoiiii...tp itu mmg lumrahnya di mana2 saja sbb saya rasa sebelum nih, keja kat tmpt lain pun ada jugak problem lain yg menimpa. cuma boleh bermohon agar saya diberikan kesabaran & kekuatan utk terus bekerja kuat. enough said...

apa lagi ye...

next week the kids nak mula sekolah dah. saya saja beli beberapa buah buku utk diaorg saja2 nak fresh up balik apa yg dipelajari sebelum2 nih. maklum lah sepanjang cuti sekolah nih mmg diaorg main je. tp x sempat lg nak luangkan masa dgn diaorg utk buat latihan tu. teruk betul saya...saya tukarkan diaorg kat tadika lain, harap2 tadika nih (+ the kids jugak) lagi ok dr tadika sebelum nih. persiapan sekolah x de sgt sbb beg masih ok lagi, stationaries dah termasuk dalam skul fees, kasut sekolah pun ok lagi. cuma 1st day of school tu kena tgk diaorg naik van. next year ada leceh sket sbb new skul tu x de nursery. so, kena naik van g rumah bbsitter skali ngan bb irin. ok jugak la sbb x perlu saya pergi 2 tempat nak amik diaorg petang2.

nanti saya sambung lagi...

No comments: