Thursday, April 7, 2011

Tak Nak!

mama : kakak, tolong kemas mainan ni semua.
kakak farah : TAK NAK!

mama : kakak, pegi mandi.
kakak farah : TAK NAK!

mama : kakak, baik-baik naik tangga tu.
kakak farah : TAK NAK!

eh eh, dah melampau nih. org suh berhati2 pun, jawab x nak. dah kena "rotan" dah ngan abah hr tu sbb pantas sgt mulutnya dengan jawapan x nak tu. adoiiii la anak dara sorang nih. lama jugak x dgr dia jawab x nak lepas kena rotan hr tu. tetiba pg td.

kakak farah : hr nih nak pakai cekak la g sekolah.
mama : x payah la. nanti cekak tu hilang plak.
kakak farah : TAK NAK!

eh, ada lagi x naknya tu rupanya. aku rasa nak cili je mulut dia tu (rasa je la kan, x smpi hati plak nak buat betul2 hehe...). dah pegang rotan dah pg td. belum kena rotan dah nangis dulu. hmmmm...biar abah je lah yg rotan2 nih. aku kalau pgg rotan teragak2 je nak rotan carik tmpt yg x brp nak sakit. budak2 pun x brp nak takut hehe...tp serius sakit hati bila dgr dia jawab x nak tu. pantasnya dia jawab tu, mcm x sempat abis ayat dia dah cakap x nak dulu. x ke hangin pagi2 tadi huhuhu...


erggghh...ke aku yg masa kecik2 dulu suka cakap x nak??

1 comment:

CAK said...

hehehehhhehe... umur2 mcm ni.. laily pun sama. kdg2 ada yg tak kena di hhati dia. tak de angin tak de ribut tetiba je "tak nak" byk sgt ko punye tak nak kan.. cak sebut "mcdonald?" tak nak. hahahah.... baru dia sengeh..