Wednesday, September 21, 2011

Rutin Pagi Si Kecik


cer tgk apa yg budak kecik nih pakai kat kaki dia?
hehehe...kasut sekolah abang!

mmg rutin dia pagi2 bila bangun, org lain kelam kabut siap2 nak g keja/ skul, dia pun sebok jugak.  sebok pakai stokin kakak/ abang & lepas tu bila kita bukak pintu je, pantas dia amik kasut kakak/ abang & pakai.  pastu, bukan senang nak suruh dia bukak balik kasut & stokin tu.  siap mengamuk2 bagai.  mana la x stress mama pagi2 esp kalau dah lambat hehe...

No comments: