Tuesday, April 24, 2012

The Routine...

dah jadik rutin plak sekrg nih...

AKU : basuh baju (washing machine), lipat baju (+ kemas skali) & iron baju; DIA : basuh baju (yg memerlukan sentalan kuat esp bj sekolah irfan) & sidai baju & angkat baju.

AKU : masak & basuh pinggan mangkuk selepas masak & hidang & kemas meja selepas makan; DIA : basuh pinggan mangkuk selepas makan.

AKU : htr farah g skolah, htr adik g rmh bbsitter, amik diaorg, htr & amik irfan g ngaji - semualah yang berkaitan bdk2 - check h/w & beg sekolah, dok ngadap diaorg buat h/w etc; DIA : kadang2 kalau ada masa, he will do it (kecuali check h/w & beg hehe...).


DIA : sapu sampah + vacuum rumah; AKU : kadang2 la, tu pun sket2 mana yg nmpk depan mata je hehe...


banyak jugak ye keja DIA hehe...patut la sebok sekrg nih nak carikkan maid utk aku. kalau ikutkan, aku dah malas nak ada maid nih. tp bila fikirkan macam2 benda, best jugak ada maid nih (provided dpt maid yg ok la kan...).  entah laaa...x beria2 pun carik maid nih. kalau ada nanti, ada la. 

p/s semakin letih + tido malam yg semakin x nyenyak + batuk yg sgt teruk + wrapping up my final assignment (before cuti panjang) yg memeningkan kepala & menguji ketahanan fizikal mental = sabar sabarrrrrr...

No comments: