Wednesday, May 16, 2012

Selamat Hari Guru!


Selamat Hari Guru untuk my mom (cikgu pencen), my along (a lecturer @ UKM) & my adik ipar (a primary school teacher).  not forgetting - all my teachers dari tadika (tadika islam @ bp & tadika Grace), sekolah agama (pesta & kampung istana bp), sekolah rendah (TMS BP), sekolah menengah (TIGS BP - walaupun saya sekolah kat sini sebulan je tp still ada ilmu yg dicurahkan oleh guru kpd saya; & STF JB), matrikulasi UUM & all my lecturers @ UUM.

pukul 715 mlm semalam baru irfan cakap kat aku dia nak bg cikgu hadiah.  bila tny nak bg hadiah apa, dia jawab "perfume".  wahhhhh...high taste ko ye hehe...last2 bila aku cakap kat dia dah malam nih macamana nak g beli hadiah (serius, aku pun x brp nak ingat pasal hadiah nih, & bila teringat x de masa dah nak g beli huhu...), boleh plak dia kata, x pe lah. org lain dah bg hadiah hahaha...

untuk x menghampakan dia, aku balutkan mug yg masih lg baru & x penah guna & masih lg dalam kotak untuk dia bg kat cikgu dia.  walaupun cikgu dia ramai, tp terpaksa lah bg kat sorang cikgu yg betul2 dia nak bg.  farah pun aku sediakan jugak 2 hadiah sbb dia nak jugak2 bg kat 2 org cikgu dia (padahal dia x de sebok2 pun seblm tu.  bila irfan nak bg hadiah, dia pun nak jugak haha...).  both of them ada teacher's day celebration @ skul today.  harap2 diaorg enjoy!

2 comments:

Teratak Hami said...

wow, STF batch mana?

elly said...

hehe kak, sy SK94.