Thursday, September 27, 2012

Demam Drama Korea - LYTT

Saya x de la fanatik sangat ngan crita korea.  Tapi tertanya2 jgk la bila baca blog sana sini, ramai yang dah terjebak ngan drama korea nih.  Nak follow, saya cuma ada basic internet connection & jugak basic astro subscription.  Jadiknya, x dapat la nak melayan drama2 nih walaupun keinginan tu ada...tengok online, mampos lembab haha...

Tetiba boleh plak dalam pantang hari tu, saya terfollow drama nih...




Setiap hari isnin- jumaat 4pm - 530pm astro prima...

Best sangat crita nih (pada saya lah...).  Kalau x, x kan sampai atok mak pun terjebak sama hahaha...



Jung Gyu Woon sebagai Baek Kang Ho

Memula tengok, langsung x berminat ngan hero nih.  Last2 tengok baru macam suka pulak hehe...

Disebabkan saya dah mula keja minggu ni, maka tergantunglah crita nih huhu...dah le mmg tgh climax giler crita nih sekarang.  Hero pun dah kawin ngan heroin tapi baru episod 27 ke 28 camtu.  Kalau baca kat internet, dia sampai 55 episod kot kalau x silap.  Lama lagi tuuuu...apalah jadik ngan Kang Ho-Eun Nim & Sehoon-Sun Young-Yoo Bin.  Crita nih jadik lama sebab banyak kali berenti tayangannya.  Raya hr tu x de, pastu merdeka pun dia ganti ngan crita lain, cuti hari malaysia tu pun boleh ada crita lain jugak.  Tensen makkk...(matik la orang kata saya x patriotik...).

X pe lah...nanti saya mintak atok mak je lah yang crita kat saya ending crita nih hahaha...walaupun mendgr crita tu x sebest menonton sendiri...

No comments: