Tuesday, October 2, 2012

Burger Bakar...

sebenarnya dah lama dah nak makan burger bakar ni.  kalau ikutkan kat jjcm tu, jauh giler nak pegi sampai ke ampang (kalau x silap la...) semata2 nak carik burger.  pastu kena beratur panjang plak tu.  pastu dengar plak cerita, kat puchong pun ada jual burger bakar nih.  tapi tu la, nak pegi sana macam payah la jugak.

 rupanya kat nilai pun ada burger bakar.  punya lah yg depan mata ni x nmpk kenn...teruk betul haha...abah kata, dia tau mmg ada burger bakar kat nilai nih.  amboiiii...tau diam2 je ek.  takut aku mintak tiap2 hari kot haha... (mau jadik "tempayan" makan burger hari2...).

apa jenis burger yg ada dijual mmg aku x tau.  yang aku tau, aku order kat abah "burger daging".  so, inilah sahsiah rupa burger yg dibawak balik...




abah kata harga dia RM10.50.  tp bila aku tanya, ni ke yg paling murah...dia kata ada lagi murah.  rasanya pasni kena pegi sendiri la kot.  nak tgk sendiri apa jenis burger yg ada.

 


burger ni aku potong 4.  ingat nak share.  tp semua yg lain dah makan benda2 lain.  so, terpaksa jugak la menghabiskan slow2.  makan separuh pun dah kenyang sbb daging dia tebal.  pasni kalau beli mmg confirm kena share.  apa yg lain dr yang lain selain drp daging yg tebal ialah ada onion ring & cheezy mushroom kat dalam burger tu.  sedap tu boleh tahan la...boleh la klu nak repeat lg next time hehe...

so, siapa2 kat sekitar nilai nih boleh la serbu MMA Santai Corner ye...

No comments: