Friday, October 5, 2012

#1 : Wallet For Him...

hari tu belikan irfan wallet baru...




irfan kata, kawan dia ada wallet camni.  haruslah kan...wallet ben10 mesti ramai boys yg ada.  plak tu kat kedai yg aku beli nih, mmg wallet nih dah tinggal 2 je kot.  wallets design lain bersepah beratoq x de org beli hehe...

wallet irfan sebelum nih mmg dah koyak rabak, siap ngan zip pun rosak.  tapi tetap jugak pakai haha...tu yg aku beli baru nih. 

tau apa dia nak letak dlm wallet dia?  siap pujuk rayu bagai...

GAMBAR MAMA hahaha...abah pun x letak gambar mama dalam wallet nak oiiii... (ada sebenarnya gambar aku dlm wallet abah.  tapi, aku yg letak sendiri hahahaha).

aku x bagi la kan nak letak gmbr aku.  bukan sebab apa...sebabnya budak2 mana reti jaga wallet.  karang wallet hilang, mampos gambar aku tah ke mana.  so, untuk menjaga hati dia, aku bagi jugak 1 gambar untuk dia letak dalam wallet...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





letak la gambar diri sendiri ye x?
ni pun sebenarnya gmbr dia masa kecik dulu.  rasa dlm 4-5 tahun kot umur dia.

blkg gambar tu, tag pada wallet.  itu pun dia nak simpan.  lantak ko la hehe...

ni masa mula2 beli ok la wallet nih.
sekarang nih tah macam2 kad dia letak dlm nih.
selongkar la celah mana pun, ada je kad angry birds dia selit dalam wallet dia tu haha...macam2 budak zaman sekarang...

1 comment:

Didie said...

My son yang darjah 2 tuh pon sibuk mintak wallet. I tak beli2 lagi. I pikir kalau beli dia bukannya ada benda nak isi. Rupanya it's just a boy thing ekk?