Monday, November 12, 2012

Farah - Concert & Graduation

sekitar Concert & Graduation Day farah hari sabtu lepas...



isyraf - sampai2 je terus lena.
kak yin plak x reti dok diam huhu...




lepas baca doa, terus start graduation.
kena berucap dulu, bgtau ambition masing2.
kalut minah sorang nih, tunduk2 mortar board terkena mic hehe...




lepas tu, persembahan doa & nasyid.
nasyid pun beria2 dia gerak2kan badan haha...

*tecer kata, kena pakai bj kurung biru & tudung hitam.
tecer kata, x yah beli bj baru...pki je bj kurung ala2 biru pun x pe.
masalahnya, mmg x de pun bj biru (ala2 pun x de).
gagah jugak la mama g carik bj kurung biru + tudung.
x nak g jauh2, carik je sekitar nilai nih.  dah bkn musim raya, susah jugak nak mencari.
jumpa kat Gedung Hari-Hari, rembat je.
skali tu sama bj dgn adani (bdk yg ke2 kanan farah) hehe...*

persembahan farah seterusnya 2nd last huhu...
berjanggut mama tunggu, isyraf pun dah x keruan...
kak yin dah lapar, siap mintak roti from kakak (students dpt makan).




farah dengan BFFnya - yg tinggi tu adani & yg kecik molek tu nurin.
jumpa mak adani & dia jemput ke kenduri mlm tu kat rumah dia (ila sangat peramah walaupun baru brp kali je terserempak dgn dia sbb adik adani sama nursery ngan kak yin & isyraf).
rupa2nya dia buat tahlil & yasin 100 hari pemergian ayah adani.
aku ni mmg emotional sket bab2 kematian nih, x kira siapa.



sebelum & selepas persembahan tarian "Hello Hello"...
aku ada ambik video.  ishhh...overdancing betul anak dara sorang nih haha...









No comments: