Thursday, January 24, 2013

Beg



pagi semalam dgr hot fm on the way g keja
(macam jauh sgt ofis ko kan hehe...)

cerita pasal spot check beg anak2 yg berat.
sbb katanya ada yg jumpa spanar la apa dlm beg.
ye ke ada yg bwk spanar g sekolah?



aku ni tiap2 malam mmg check beg ifan & farah.
sbbnya mmg aku yg kemas beg diaorg.
walaupun ikut jadual, mmg berat giler la beg diaorg tu.


ifan ok la sbb badan dia besar.
bila si farah bwk beg, siap terhoyong hayang aku tgk.
ada masa dia main seret je beg dia
(cepat la rosak beg ko nak oiii...)
kesian pun ada. tp dah mmg macam tu jadualnya.
x de la plak benda pelik2 dalam tu yg dibawak.
habis pelik pun roket kertas yg diaorg main kat sekolah haha...



teringat ifan cerita pasal last week masa farah baru dapat buku teks.
dia tggu farah dpn gate sekolah lama sangat,
dia pun masuk balik kawasan sekolah carik adik dia.


tgk2 farah tgh jalan slow motion sbb beg berat sangat.
abang macho pun tolong bwk beg adik skali ngan beg dia
(2 beg skali bawak, terer sungguh).
punya la x larat farah nak bwk beg dia.

sebak aku dgr cerita diaorg nih.
kesian farah 1 hal.
1 hal lagi - sbb anak2 dah makin besar, blh tolong sesama sendiri.
kalau x, asik nak bergaduh je la diaorg nih.


No comments: