Thursday, January 17, 2013

Buku...



kalau dulu (sebelum kawin), aku akan make sure ada je buku untuk dibaca.
x kira la membaca 1 buku tu amik masa sebulan ke, setahun ke...
at least ada bahan bacaan utk dibaca.


aku membaca pun masa2 free x de keja esp sebelum tido.
(kagums ngan org yg boleh x tido semalaman sbb nak habiskan baca 1 buku.
aku? kalau besok hr keja nak kena bgn awal, x de maknanya
aku nak bersengkang mata baca buku haha...)


bila 1 buku habis (atau nak dkt2 abis), confirm aku akan g kedai buku carik buku lain.

oh...aku x suka kumpul2 buku byk2 sbb takut x terbaca.
(padahal sama je la bila habis 1 buku, beli yg lain.
alasan nak keluar shopping byk2 kali haha...)


itu duluuuuuuu...



cuba tgk kat side bar - 5 buku dibaca pada tahun 2011!

apa jadik pada 2012?!!!


wahhhh...giler ko x membaca langsung tahun lepas huhu...
 x membaca dalam bentuk buku la kot sbb newspaper, magazine aku baca!


oooo...tahun lepas mengandung, beranak, jaga anak...
(alasaaannnn sangatttttt!)



ok lahhhhhh...
besok pegi kedai buku lahhhhhh...


eh, betul ke 2012 aku x beli buku? (x puas hati haha...)




syok baca pasal org pegi BBW pagi2 buta.
dgn bawak baby pun ada.
aku nih alasan je lebih.
tp nak hangkut 4 org budak (+ bapak budak jugak)
erkkkk...bukan aku lah kot!!!




update :
ada laaaa...2012 aku ada beli & baca buku yeayyyy!
"Untuk Tiga Hari" - movie aku x tengok, tp buku dia aku beli & abis baca seblm movie keluar.
ada 1 lg buku x ingat tajuk sbb x abis baca dah beranak.
dalam pantang, atok mak x bg membaca.  mana ek buku tu?




No comments: