Wednesday, January 2, 2013

Jalan-Jalan Utara - Part III


hahaha...x abis lg entri jalan2 utara nih.
ok, nih last entry...
byk gambar2 je from hp mr abah.




more pictures @ bukit bendera...

bila cerita kat orang, kami naik bukit bendera,
ramai jugak yg x penah naik.
ye lah kan, keretapi bkt bendera nih selalu rosak.
keretapi sangat laju.
walaupun x dapat duduk, sambil mengendong baby lagi,
x terasa pun!





pictures of the kids atas feri.
serabutnya rambut ko nak oiii...




makan malam kat restoran pak njang.
x sangka pakcik mr abah seorang businessman hehe...
sedap wehh makanan dia.
sape2 g kangar boleh la singgah makan kat kedai nih.
siakap steam dia marvelous!!





pengantin - apit & isteri.




bg hp kat irfan suruh amikkan gmbr pengantin.
tengok2 bukan diambiknya gmbr pengantin.
bersepah gmbr diaorg ngan daniel nih haha...


lepas kenduri apit nih,
zasss kami ke ipoh pulak.
sampai ipoh dah pukul 8, tapau makan terus check-in @ heritage hotel.
sebenarnya ipoh nih transit je sbb besok kenduri usop plak kat sg besar.


(heritage hotel - bilik dia best.
tp mr abah x suka sbb toilet dia x de hose hehe...
siap bgtau "len kali tny dulu hotel ada hose ke x!"
malu je nak tny benda2 camni.  lgpun aku selalu booking online. camne nak tny...)





sebelum check-out, snappo2 dulu.
tengok si izryn tu, beg besar + berat tu sebok dia nak bwk.
terhoyang hayang berjalan turun tangga.  seb baik x jatuh...


x amik pun gmbr pengantin usop.
masing2 dah keletihan & kepanasan hehe...


on the way balik tu, ada jem sikit.
pelik jugak kenapa jem.
rupanya Cendol Bakar yg famous kat kuala selangor tu yg menyebabkan jem.
giler beratoq orang & kereta.
ada dalam program aku sepatutnya minum cendol nih.
tp dah panjang sangat, mr abah pun dah letih, batalkan je lah niat tu.


maka, berakhir lah percutian kami.
mmg penat giler sbb byk agenda dalam masa singkat.
tahun depan ada lg kenduri kat utara.
awal2 lg mak lang mr abah dah bgtau tarikh kenduri anak dia.
insyaAllah, ada rezeki & panjang umur, ke utara lg lah kami.


No comments: