Thursday, January 3, 2013

Nasi Ayam & Rambut...



lepas pendaftaran sekolah farah hr tu,
sj ajak mr abah test makan kat restoran na.si a.yam ge.mas.
restoran br bukak kat ni.lai nih & sentiasa penuh.
masa kami pegi tu pun penuh sbb pegi kul 1 tghr.
org ofis semua tgh lunch break.






order utk 4 org makan.
ayam dia buat terus dalam pinggan hidang besar.
1 set ns ayam nih harga dia rm6.
ok la, byk jgk portion nasi & ayamnya.


lepas makan, pegi gunting rambut pulak.
dr sehari ke sehari nak potong rambut the kids esp izryn.
serabai je, nak makan pun rambut masuk mulut.






farah - sebelum & selepas.
(ishhh budak nih kalau posing...)






irfan - selepas.





izryn - sebelum & selepas.
izryn ni susah sket.
awal2 tu sebok nak potong.
bila tiba time dia nak potong, mula la buat keras dia x nak potong pulak.
tengok la muka masam mencuka dia tu.


sebenarnya aku pun nak potong jugak.
tp nanti lah kot.
biar aku pegi sendiri je, boleh basuh rambut skali hehe...


*isyraf pun potong rambut tau!*


No comments: