Tuesday, February 26, 2013

Cuti



semalam irfan cerita pasal kawan dia yang bercuti ke jakarta.
(amboiii...budak2 zaman skarang, cuti obersea saje ek!)


maka, irfan pun sebok la nak g jakarta jugak.

mama : x nak la g jakarta.  mama nak g hong kong.
irfan : hong kong? best ke? x pe lah, lepas kita g hong kong, kita pusing g jakarta pulak.

hahaha...nak jugak g jakarta.
tau la ada darah jawa dalam badan tu!


hmmm...lama x pegi bercuti yg betul2 bercuti.
cuti pegi utara akhir tahun lepas x kira sbb yg tu agenda utama dia nak g kenduri.

last pegi cuti ialah tahun 2011 - yang bercuti ke langkawi tu.
yg tu pun peginya bulan mac kalau x silap.
so, maksudnya dah nak masuk 2 tahun x pegi bercuti.


dah bagi hint kat mr abah untuk pegi bercuti tahun 2014 nanti.
isyraf dah 2 tahun.  boleh la nak handle rasanya sbb dah besar sket.


ok, masa untuk carik tempat mana nak tuju.
belum masanya untuk obersea kot!
kita jalan2 dalam mesia dulu.

not legoland sebab...hmmm...entah lahhh.  mama x teringin lagi nak pegi sana.


terasa nak g sabah or sarawak.
pastu cameron highlands pun macam nak pegi jugak mengenangkan dah nak masuk 10 tahun kawin nih.


ohhh tau tau...
kita buat percutian bersiri la kot!


hahahaha...giler berangan ko ek! dahhh...g buat keja!

No comments: