Friday, March 29, 2013

Buah Tangan Dari Korea



huhu...masa yang betul2 mencemburui ku.
pastu boleh plak terjebak dgn "The Sims"...astaghfirullah!!


ada orang pegi seoul bulan lepas.
with RM150, aku dapat ini...






kain no 3 dari atas tu adalah hadiah hari jadi aku yg ke-tetttt hahaha...
(rahsia la sangat kan?)





brooches...& butang baju melayu.
1 brooch yang warna hijau tu hadiah jugak!






t-shirts for the kids (isyraf pun dapat t-shirt).
& pencil case utk farah (sebok dia x dapat t-shirt).

ada fridge magnets jugak tp lupa nak ambik gambar.


tqvm atok & atok mak sebab sudi tolong beli.
pegi 5 hari je x sempat nak borong sakan.
tp x pe, dapat jugak merasa pegi negara orang.
ada rezeki nanti insyaAllah boleh pegi lagi.


bila la nak hantar kain kat tailor nih??

No comments: