Wednesday, April 3, 2013

#4 : 9 Bulan



entah apa la yang dibz kan sangat x tau la hehe...
termiss entry isyraf @ 9 months old on 24032013 huhu...


so, here's the latest pics of "anak chomel mama nih" hehehe...





ya Allah budak sorang nihhhh...
perangai yg paling menduga kesabaran adalah x boleh berenggang dgn mama!


hr tu mr abah keja shift malam & terpaksa balik lambat.
x keruan la aku nak bersiap g keja.
matik la kena kutuk ngan jiran2, pagi2 buta ada budak menangis meraung.
nak mandi pun x senang.
kalau mr abah ada, ok jugak la sbb dia kalau mr abah dokong bwk jalan2, dia ok je!

pulak tu, abg ngan kakak mmg x jalan la nak pujuk dia.
nak jugak mama ada kat sebelah.
peliknya, mama kena duduk or baring kat sebelah dia.
berdiri nak siap2 pun, mula la dia meraung.

sebenarnya, kalau ikutkan syok jugak kan.
boleh la aku duduk2 je x yah buat keja haha...
tpnya last2 aku jugak tension sbb 1 keja pun x siap!


x pe la "adik yap",
(ni panggilan mak tok & kak yin dia hehe...)
semoga isyraf membesar dengan sempurna, sentiasa sihat & ceria insyaAllah...



No comments: