Wednesday, April 10, 2013

Hadiah



hari tu x cerita lagi kan, pasal hadiah yang mr abah bagi masa my birthday.
x de la apa sangat,
tp nak cerita jugak hahaha...


hadiahnya adalah...

jeng


jeng


jeng











source : google


hehehe...


saje je lalu depan speedy masa kat al.amanda tu.
sbb dia tau aku mesti akan masuk punya haha...


"hadiah" nih letak dalam Mr E.
bila lalu kat tempat2 yang x de siaran radio
or bosan dengar lagu2 kat radio, baru la dengar yang ni pulak.
sampai budak2 cakap "asik lagu nih jeee..."


hahaha...mmg 1 cd nih je pun yang ada nak oiiiii...
see?  special x hadiah aku?


mmg minat kr.u especially yusry since sekolah2 lagi.
minat abg nu.ar jugak tp apa2 yang berkaitan dgn mamat tu, mr abah x suka huhu...
(jangan derhaka...)
seb baik kr.u nih dia ok...



No comments: