Monday, April 22, 2013

#4 : Isyraf Cedera


last week mmg minggu yang bz sebab ada dokumentasi Kl.K yang nak kena submit.

tengah sebok discussion, dapat call from taska.
tengok nama caller pun, dah mula berderau darah.
aku bukannya boleh dapat unexpected call nih hehe...

rupa-rupanya tecer nak bgtau yang Isyraf terjatuh.
bukan terjatuh la.
lebih kepada tersembam.
& ada Iuka sikit macam terbelah kat atas bibir dia.
tecer kata sikit je & dia dah Ietak minyak gamat.
risau jugak tp tecer kata x ada apa sangat, saje je call nak bgtau awal supaya x terkejut.
(eh, macam teruk je bunyinya kalau dah sampai boleh terkejut2 nih).

tabahkan hati je sbb mmg ada keja yg urgently kena siapkan.



macam nih la keadaan isyraf huhu...







mula2 tengok masa kat taska tu, sangat terkejut hokeh!
tak bermaksud, tp terkejut punya pasal, boleh plak terkeluar dr mulut...

"eh, teruk jugak nih. bukan sikit kalau macam nih".


nampak gambar macam x teruk.

tp sebenarnya luka quite dalam jugak...& panjang sampai ke bibir.


berapa kali budak tu mintak maap.
sejuk sikit hati.
tp besok2nya x nampak lagi budak tu hahaha...
budak lain plak yang dok amik isyraf pagi2.


aku nih bukan la demanding sangat pasal budak2 nih.
what do you expect kalau hantar anak2 kat taska kan?
sikit2 tu, aku pejam mata je.
tp aku rasa bab2 kecederaan yang teruk camni, susah sket nak terima.
diaorg kata, kena mainan.
mainan apakah yg ko bg kat babies sampai cedera camtu?


tahap kesabaran aku masih kuat.
so, x de lah marah2 pun.
cuma berharap taska2 semua boleh amik iktibar apa2 yang berlaku.
kalau naikkan caj jagaan tu perlulah setimpal dengan servisnya.
(eh, dah masuk bab bengang pasal caj taska naik plak dah haha...)


mr abah kata, "cacat la anak kita" (nauzubillah...).
kalau tengok kesan dia smpi sekrg, aku rasa ramai yg setuju dgn mr abah kot. 

No comments: