Thursday, May 2, 2013

Belated Celebration




kat ofis aku nih, kitaorg plan untuk buat dept meeting setiap 2 bulan.
meeting ni akan bersekali dengan jamuan makan2 & bday celebration.
(x de la celebrate grand mana pun, setakat ada kek je hihi...).


1st meeting bulan feb hr tu.
& 2nd meeting pada 29 apr lepas.


pn su. order red valvet cake utk bday gals jan-apr.
(bln feb ritu x sempat nak plan beli kek, so bersekali la semua bulan apr nih).

kebetulan semuanya pompuan.
(brp kerat la lelaki yg ada dalam dept aku ni pon huhu...)






the cake & us!
bday aku awal bulan mac, sampai akhir apr pun still celebrate lagi hihi...


sedap jugak keknya compared to yg pernah aku beli sebelum nih 
(refer http://ellyhasri.blogspot.com/2012/03/rangkuman-4-in-1.html).

x muak sangat makannya.
tp mungkin sbb aku makan 1 slice je kot.

pasni tunggu bulan jun plak untuk rasa kek lain plak (insyaAllah)!

No comments: