Monday, May 13, 2013

Juice




biasanya breakfast pagi2 kat ofis nih,
aku suka tapau je.


& selalunya aku akan singgah 7E jugak utk beli
either soya, dutch lady coffee or soya cappuccino.

pagi tadi as usual singgah 7E.
cadangnya nak amik soya.
tp bila sampai kaunter, ehhh...






macamana boleh salah nih hehe...
(berangan je ko nih kan?)


aku x minum air karot nih, be it karot susu or karot kosong.
sbb mmg aku x boleh terima rasa dia.

tp yg ini, sedapppp!
boleh la len kali "tersalah amik" lagi haha...
(kalau x tersalah amik, mmg aku x akan minum la air nih.
tp ok apa, pagi2 minum juice lagi sehat kan?)


*teringat entries yang bersepah2 dalam fb last week.
pasal sakit mental kalau ambil gambar makanan & share it in social media.
eh, suka hati la kan?
kalau aku, x de la setiap kali nak makan tu aku amik gambar.
tp certain blogs yg aku follow, aku suka je kalau ada cerita pasal makan.
resepi yang dikongsi, aku boleh cuba.
tempat makan yang best, boleh aku pegi.
lagipun petanda mental je pon, bukan mental betul hahaha...(x nak kalah ko kan hihi...)*



No comments: