Wednesday, May 8, 2013

TV Kotak




ada x orang yang masih menggunakan tv kotak nih?

jawapannya : adaaa...
kami lah tuuuu hehe...





x ingat la tahun bila beli tv nih.
tp rasanya sebaya dengan fa.rah kot, nak dekat 7 tahun.


tv ni dah bengong dah sekrg.
bukan baru2 ni dia bengong, tp dah berbulan2 lamanya.
cuma aku x rasa nak beli tv baru lagi.
selain bajet yang lari (itu le masalah utamanya pon...),
aku meletakkan diri aku kat tmpt orang yang cuma mampu pki tv 14inci.
sama kan, bila skrin tu menjadi kecik hihi...


kadang2 bila ketuk2 dia normal la semula.
ketuk2 lagi, dia jadik makin kecik pulak.
(dah katanya bengong kennn...)


*tetiba tulis entry nih, aku terasa nak beli tv baru pulak haha...*

2 comments:

Azlinda Azlan said...

hehehhe... tv antik tu.... hahahhaha....

p/s; kitorg pun, pakkal aje dah rosak, kalau tak tvnya itulah jugak... hihihihi

Teratak Hami said...

Akak pun masih ada TV ni. Tak guna tapi simpan je sebab arwah punye.