Friday, June 14, 2013

Kenduri



lepas settle kat klinik hari tu, kami terus zasss ke ku.antan.
lunch kat go.mbak, pastu straight terus.
alhamdulillah x jem.  risau jugak kalau jem dengan is.yraf yang x sihatnya tu.


alhamdulillah...is.yraf jugak nampak lebih sihat masa kat ku.antan.
(syukur sangat...kalau x jenuh jugak dengan kendurinya lagi kan)

aku pun x de la sebok sangat sbb semuanya catering.
jemputan pun x berapa nak ramai.
goodies bags pengantin settle sendiri je dgn dibantu oleh anak2 sedara kecik hihi...
pantas budak2 nih buat, kelakar pun ada masing2 berebut2 nak buat, nak susun bagai.


sesi nikah dibuat kat masjid besar ku.antan.
pagi2 dah cepat2 suruh budak2 bersiap.
sebab bilik air kan limited hihi...







tema merah menyala u olss...
baju untuk aku & adik beradik perempuan disponsor oleh pengantin
(tq mak lang aka caq!)

yang lain2 tu, aku le yang sebok2 nak beli hihi...
sampai hari nak pegi tu pon dok sebok shopping lagi.
semuanya sbb mr abah tu kejap nak beli, kejap x nak.
(abang long aka wali - x kan pakai t-shirt je kot)
sebenarnya, aku ok je nak beli sbb ni kira settle terus untuk raya nanti.
comey x budak kecik is.yraf tu pun berbaju melayu
(hover mak ko kan hihi...)

baju kurung the girls tu, hat saiz aku pun ada.
sedondon gitu...
kot2 la nanti raya nak sedondon, aku g je beli hihi...
tp sebenarnya aku ada berkenan baju plain merah yang ada manik2 tu.
tengok la nanti baju raya aku camne.
(beria sangat ko ni kan...tah2 baju raya tahun lepas je ko pakai sbb dah ada dah pun yang warna merah haha...)






sebelum pengantin bersanding, kitaorang rasmi dulu pelamin.
mr abah nih amik gambar x de perasaan kan?! hihi...






pengantin perempuan yang sangat lawa.
memang kena warna merah sbb dua2 pun putih.


to mak lang & pak lang,

semoga berkekalan sehingga ke akhirnya!
cinta selepas berkahwin selalunya lagi bahagia daripada dok sebok bercinta sebelum kawin.
ni sebelum kawin dok usung ke hulu ke hilir, romantik bagai...
dah kawin hampehhh...(ehhh hahaha...)


sebenarnya aku x amik gambar pun.
ni semua ehsan gambar orang lain yang amik.
ye la...aku kan ada "hand bag melekat".
jadinya mmg x banyak la gambar huhu...
gambar hantaran pun x de u olss!


*mak lang & pak lang dah selamat berada di kr.abi untuk honeymoon (amboiiii...)
semoga cepat dapat baby hihi...*


No comments: