Friday, June 28, 2013

Zoo Mini




masa g kuantan hari tu,
sempat bawak budak2 pegi sini...







(sempat g mini zoo je la kenn?
nak g mandi kat TC, macam kesuntukan masa huhu...)


layan gambar je la ek...
(macam banyak sangat ko amik gambar pon hihi...)







x besar sangat pun tempat ni.
(dah kata mini...)
tp nampak budak2 happy, kira ok la drp x de ke mana2.


"eh, ada lembu lah" - kata2 iz.ryn bila nampak kuda.

"besarnya itik tuuu" - kata2 iz.ryn bila nampak ostrich.


wahahaha...kesiannya anak aku!


nota :
eh, aku try g makan kat gerai po.k su & mo.k su kat ta.njung lu.mpur.
ikan celup tepung dia mmg sedap.
budak2 suka sotong ball.
udang pun ok.
kopok lekor dia biasa2 je, x brp nak sedap pada aku.
otak2 pun biasa2 je.

yg aku x dapat rasa ialah sata huhu...
ada my fren cakap x brp nak sedap sangat satanya.
tp kalau dah skali letak habis, letak lagi abis camno?
tu yg buat nak rasa tu hihi...

x pe, dah tau tempat dia katne,
len kali boleh serbu lagi.

No comments: