Tuesday, July 16, 2013

Ka.fa MC Sports Day




entri basi nih hihi...
sukan sekolah agama kafa ir.fan & fa.rah pada 16.6.2013.
(giler dah sebulan baru nak update huhuhu...).

aku rasa dari sini lah virus hfmd hinggap kat is.yraf.
ngam2 seminggu lepas tu dia demam & kena hfmd.
ohh...virus hfmd akan incubate dalam badan dulu lebih kurang seminggu sebelum menunjukkan kesannya seperti demam & blisters.

sukan ni buat kat da.taran ni.lai.
mula2 mmg x nak pegi since mr abah pun keja.
tp last2 kesian kat budak2 dah practice bagai,
& mr abah pun willing to take half day leave, kita pegi je lah.





teka t-shirt ir.fan tu beli kat mana hihi...
pa.dang be.sar mariiiii...beli masa aku pegi uu.m hari tu.
ir.fan rumah merah so kira sesuai la pakai t-shirt tu.
siap kasut pun warna merah tau, mr abah beli.

fa.rah plak rumah kuning.
beli dah t-shirt kuning.
tp bila dia pakai, macam x sesuai plak.
seb baik ada t-shirt ir.fan yang lama tp masih baru sbb ir.fan cepat sgt membesar, x muat walaupun br pakai sekali dua huhu...





alhamdulillah...
budak kecik nih x banyak songeh sangat.
minum susu, tido dalam kebisingan.
bila bangun, bawak dia round2 naik stroller.
abang & kakak dia rajin layan.





ir.fan kena bagi2kan nasik lemak.
hihi...pandai cikgu suh budak2 yang kuat makan.
asik2 ulang kat tempat aku bagi nasik lemak hahaha...






games diaorg nih games senang2 je.
saje je aku rasa ka.fa nih nak buat sports day untuk bdk2.
ka.fa nih bersekali ngan ta.dika is.lam.
jadik dia anjurkan bersekali terus, senang keja.

ir.fan & fa.rah dua2 dapat gold medal.
ok la, semua happy.
aku yang penat huhu...



No comments: