Wednesday, August 21, 2013

Cerita Raya 5



tahun ni kami x beraya sangat.
ye lah kan, dah mr abah x dapat cuti.
kami pun anak beranak ala2 lepak kat rumah sendiri je lah huhu...
dari raya  ke2 sampai raya ke5 mmg makan tido mandi tgk tv la jawabnya hihi...
sempat la basuh baju byk2 round, iron baju sekolah & baju keja.
settle semua...


raya ke5 tu, malam baru kami sampai johor semula.
mmg plannya balik johor dulu baru balik rompin.
sebab hari tu sehari je balik johor, mana aci kan hihi...


tema kami raya ke6 tu ialah biru campur2 haha...






pictures of us sekitar beraya di 3 buah rumah di jb, ul.u ti.ram & sr.i ga.ding.
meriah raya rumah orang ramai2 sampai makanan pun x cukup haha...
tuan rumah pun x dapat nak bajet kanak-kanak ribena yang makan banyak.






end of our 6th syawal...


No comments: