Wednesday, August 28, 2013

Cerita Raya 8



selagi belum habis bulan syawal,
mmg cerita raya je la ko kan hihi...


mmg weekends lepas x melekat kat rumah.
beraya sampai lebam haha...
kak yanti bbsitter & dek na nak datang rumah hr sabtu tu pun,
kena awal2 mintak maap la sbb mmg x de kat rumah huhu...


pagi sabtu budak2 sekolah ganti.
so, adalah kat rumah.
tp tghr tu sebelum amik budak2 balik sekolah, singgah dulu open house taska.




the foods...

aku makan bihun, kek & biskut raya.
+ all-time-favourite - nasi impit & kuah kacang.
yg ni, kat mana2 pun kalau ada mesti aku akan makan.
mmg dah minat kan...
cumanya jarang nak masak sendiri sbb kat rumah tu aku sorang je yang suka huhuhu...


ada nasi minyak tp x terasa nak rasa.




ada sesi nyanyian lagu raya oleh anak-anak taska.
tp boleh pulak iz.ryn tu mengada2 dok melekat je kat aku.
mmg nyanyi ke mana, dia ke mana la jawabnya.
tensen aku dok tarik baju aku sana sini, siap dengan menangisnya.
huahua...


sambung pulak pastu, open house rumah kazen aku kat ba.ngi...
macam2 makanan - bread pudding with ice cream & castard sauce 
(yg nih budak2 dok ulang makan tambah 3-4x huhu...)
nasi minyak, soto,nasi impit & kuah kacang.
(sebagai peminat kuah kacang, rasa kuah kacang dia x sedap sangat.
hehe...pandai ko komplen ek)





then terus ke rumah ucu.
ucu pun buat open house jugak untuk adik beradik.
sempena birthday al.if on the same date.



the foods : yg sangat sedap!!






the cakes : yg lagi la sedapnya!!




the kazens : yang bersuka ria main2 x hingat dunia!!
sampai ada yang jatuh katil siap berjahit dahi huhuhu...
(to fu.dhail - semoga cepat sembuh ye)





sampai rumah kul 1115pm...
tunggu pulak mak lang & family dr ku.lim yang nak singgah bermalam.


kesian tetamu.
minum pun x nak sbb masing2 dah letih.


end of our 17th syawal...






No comments: