Thursday, September 12, 2013

10th Wed Anniversary : Part 1




macam birthday jugak,
wed anniversary pun kami akan plan untuk cuti sama2.
tp kebetulan tahun ni anniversary jatuh pada hari sabtu (07092013)
maka, kena ambik kira anak2 la kalau nak buat pape.



plan aku sebenarnya nak pegi bercuti ke PD.
teringin nak g gr.and le.xis.
plak tu ada promotion kat gr.oupon.
ag.oda pun ada promotion.



tapi bila cerita kat mr abah,
dia x nak la pulak huahuahua...
dia x minat plak bercuti yang terperap je dalam bilik.
eh, lain betul pemikiran dia nih.
kalau aku, bercuti aku suka je lepak2 je baring2 santai2.
gr.and le.xis tu pulak ada pool dalam bilik.
mmg aku dok baring je la atas katil sambil bdk2 berendam.
kan ke syok tu?



tp dah x nak tu kan,
mr abah suggest pegi bercuti ke ku.ala lu.mpur.
saje bawak budak2 jalan2.
bdk2 pun mmg teringin nak g kl.
cuma mr abah je la yang x minat nak pegi sana sebelum2 ni.
maklum la tempat jem.
yang ni mr abah dah bagi green light.
on je lah.







macam biasa.
aku mesti la siapkan itinerary nya hehe...
siap ada 2 cadangan lagi.
(poyo x poyo hahaha...)



sebenarnya itinerary untuk PD pun aku ada buat jugak.
punya lah kan?
beria kot la mr abah tukar fikiran.
x de maknanya hihi...



x pe, bercuti ke kl pun best jugak.
next entry ye...
to be continued...(poyo hehehe...)





1 comment:

Didie said...

Hahaha tak poyo. Kita pun selalu buat itinerary when it comes to family holiday. It's mak2 thing I guess :-p