Friday, September 13, 2013

10th Wed Anniversary : Part 2




kami bertolak dari rumah ke kl pagi sabtu tu around 8am.
kalau ikut plan, aku teringin nak makan kat nu.in ba.ngi nun.
(itinerary aku tu siap tempat mana aku nak makan pun aku listkan skali hihi...)
tp disebabkan nak kena g amik pasport,
makan je la kat tempat laluan tu.







ca.iyo bi.stro!
selalu jugak makan kat sini.
makanan ok, sedap kalau yang suka makan nasik pagi2.
not me la kan.
kalau ada pilihan, aku jarang nak makan nasik pagi2 esp nasik lemak.
sebab pastu mesti aku rasa nak tido balik walaupun br lepas bgn tido hehe...


yang aku suka ca.iyo ni sbb dia ada bubur manis.
pulut hitam, labu dll.
tp pagi2 tu x de ler aku nak makan bubur.
kalau datang waktu lunch, mmg aku akan amik bubur tu sket.


kebetulan pagi tu hujan renyai2.
tapi alhamdulillah bila sampai kl dah x hujan.


destination 1 - KL To.wer
punya la x tau jalan.
dah lama x masuk kl.
guna waze pun, dok la pusing2 jalan yang sama 2-3 kali haha...



sampai KL To.wer tu lebih kurang kul 10am kalau x silap.
alhamdulillah dipermudahkan sbb x perlu beratur nak beli tiket & nak naik deck.
sbb bila kami turun tengahari tu,
mak aiiiii...beratur panjang giler.







@ KL To.wer parking area.
masa ni is.yraf tengah tido.







up on the observation deck.
lama jugak kat atas nih.
berapa kali pusing x tau hehe...
x ramai lagi orang time ni.
jadiknya telescope tu x ramai orang guna.
dapat la anak beranak ni bergilir2 guna.
(x de ape pun nak tengok. aku pun x tau aku tengok ape haha...)








budak yang paling aktif.
jenuh weiii dok kejar dia.
boleh pulak dia suka meniarap atas tiles tu.
saje2 jatuh plak tu semata2 nak meniarap huhu...



sebok farah nak beli rantai kat atas deck tu.
beli la buy 1 free 1 @ rm10.
status rantai tu sekrg - fa.rah punya dah putus, iz.ryn punya masih bertahan.
harganya kan "mahal", tu yang bertahan tu hehe...



ir.fan plak request nak jam.
(banyak2 tempat nak beli jam, kat atas tu jugak ko mintak ye nak...)
beli la harga rm15 je pun.
punya la dia kata jam macam ni boleh kena air.
rm15 nak oiiii, bukannya rm1500 hahaha...


(sebenarnya kalau layankan sangat budak2 nih, boleh pokai kita nih.
seb baik is.yraf x pandai request lagi)







banyak aktiviti kat KL To.wer ni.
lagi pun cuti nih mmg diperuntukkan untuk budak2.
merasa la ir.fan & fa.rah masuk XD theater & F1 simulator.
iz.ryn & is.yraf plak merasa la naik kereta kuda tu.
(walaupun sebenarnya aku x puas hati kereta kuda tu setakat pusing seround kecik,
bayarnya rm10 sorang.  mmg cekik darah sungguh.
sudahnya budak2 request nak naik kuda, aku x bagi dah huahua...)




fakta @ KL To.wer :
bayaran ke observation deck : pakej rm88 utk 2 dewasa & 2 kanak2
bayaran XD theater : rm10/ sorang
bayaran F1 simulator : rm20/ sorang
bayaran pony ride : rm10/ sorang


No comments: