Friday, October 25, 2013

Sabar



semalam, hari yang menguji kesabaran aku.
(sebenarnya kalau berkaitan ngan anak2, sentiasa aje menguji kesabaran huhu...)


semalam hari sukan sk.dj.
sape2 yang x masuk diberi cuti peristiwa.
kebetulan mr abah amik cuti semalam.
tp dia ada keja sikit kat ba.ngi.
disebabkan ir.fan kata dia x masuk apa2, so kami decide biar ir.fan ikut mr abah je.
fa.rah pulak, beria2 dia kata dia masuk acara lari.
seb baik sukan tu kat tempat keja aku,
so senang la pagi2 tu aku hantar dia &
once in a while aku turun la kejap tengok dia.
planning baek punya nih.



tup2 bila aku jumpa cikgu kat padang tu,
check2 nama peserta,
nama fa.rah x de rupanya!!
adoiiii la anakkkk.
memang naik hantu la aku.
membebel x berenti aku.
siap menitis air mata aku menahan marah.
fa.rah apatah lagi kan?!


entah macam mana lah dia boleh kata dia masuk acara.
mungkin sbb latihan sukan kot.
berianya dia kata dia masuk tu yang aku pelik tu.
mungkin x paham apa cikgu kata kot.
mungkin jugak x dengar apa cikgu kata.
adoiii...
aku nih nak marah lebih2,
mr abah kata kesian kat fa.rah.
dah satu keja pulak aku nak hantar fa.rah ke ba.ngi pagi tu.


cikgu kata, sape yang masuk mmg cikgu bagi pas untuk ibu bapa setsiap.
bila aku kata fa.rah ada pas tu,
cikgu kata fa.rah mintak pas sbb dia kata mama & abah nak datang tengok.
huahuahua...
kalau x masuk apa2, buat ape lah aku nak pegi tengok kan?!



entah lah.
nak marah lebih2 pun x guna.

fa.rah fa.rah!!!
mmg kena banyak sabar mama kamu nih nak oiiii...


(malam sebelum tu mr abah ada kata nak belikan fa.rah kasut sukan.
seb baik x jadi beli huahuahua...)


No comments: