Thursday, October 31, 2013

Su.pplements




hari tu the kids sebok nak aiskrim.
aku saje suh budak2 makan kat luar depan rumah.
tetiba ir.fan masuk & bagi ini kat aku...




- pic googled -


jiran sebelah bagi.
(bukan dia bg pamplet tau. dia bg sebotol pil tu)
bila tanya ir.fan,
ni bagi ke kena beli ek?
entah la ir.fan pon x tau (grrr...)



mr abah kata,
bayar je lah.  kesian pulak nak bagi balik.
sebenarnya ok je nak bagi balik.
tp pagi tadi sama2 keluar rumah ngan jiran tu,
borak2...
(1st time dia tegur aku setelah sekian lama berjiran)
macam x sampai hati pulak nak pulangkan balik huhu...
sbb dia kata boleh je bayar nanti2 huahuahua...


camtu ke orang berniaga ek?
kalau bagi free untuk orang cuba,
aku rasa ok jugak la kan.
tp kalau bagi cara gitu,
melalui anak2 plak tu,
hmmmm...
plak tu, jiran ni walaupun sebelah rumah,
mmg x penah tegur orang pon.
kadang2 aku senyum tu, dia x senyum pon.
ye lah...aku mengaku aku jarang keluar rumah & x peramah.
aku pon nak kata kategori sombong tu,
bukan la kot...cuma aku x brp reti nak mulakan conversation.
tp kalau orang start conversation dulu, aku ok je.
cuma aku x paham kekdah gitu kalau jual barang.
(harganya pon bukan setakat 20-30 hinggit tau...)


x pe lah.
boleh la aku try product nih.
mr abah kata, try je la pastu x yah beli lagi dah.
(ingat senang ke huhuhu...
tu jiran sebelah rumah kita tu bang oiiii)


insyaAllah kalau dah try kat the kids nanti aku bagi review ek...



1 comment:

Azlinda Azlan said...

huh, daringnya jiran ko tu.. boleh eh jual barang gitu...