Wednesday, January 22, 2014

Apa Yang Anak Suka




salah satu makanan yang anak2 suka...


tofu telur!!



aku kalau pegi pasar selalunya akan bawak ir.fan.
sebagai teman.
boleh jugak tolong angkat2 barang hihi...
& setiap kali pegi, mmg ir.fan akan request untuk beli tofu telur.



tofu telur ni ada orang steam je with oyster sauce.
tp budak2 x minat la pulak cara gitu.
so selalunya aku akan goreng je tofu tu & buat stir fry mixed vege.
yang penting veggies tu letak la yang budak2 suka.
macam aku nih, selalunya mmg brokoli, cauliflower, baby corn, carrots.
kadang2 aku letak cendawan.


ahad hari tu aku masak ini...







licin semua (alhamdulillah)
walaupun aku x de ler reti sangat masak2 nih,
tp lepas la setakat kami anak beranak makan.
yang penting budak2 & bapak budak suka.



No comments: