Monday, January 20, 2014

Buku







baru semalam settle membalut semua buku2 sekolah huhu...
sebabnya last week baru dapat buku2 KAFA.
sesi membalutnya berperingkat2 la...
time2 aku x de keja,
time2 is.yraf dah lena diulit mimpi.
mmg x dapat le nak siapkan sekali harung 14 + 14 buah buku.

(oohh...x campur lagi buku latihan huhu...
buku latihan aku ok je guna pembalut ekspres tu.
tp tang buku teks aku mesti nak balut guna cara lama sbb x ngam la pembalut ekspres tu,
aku rasa macam serabut je tengok keadaan buku nanti)

asik le aku terpikir kalau empat2 dah sekolah nanti,
pengsan nak membalut.
tp time tu mesti ir.fan & fa.rah dah besor.
takkn ler aku jugak yang membalutnya.
chehhh...


teringat perbualan ngan fa.rah hari tu...


farah : saya nak tengok la mama balut. nak belajar.
mama : ok.  nanti bila kakak dah darjah 3 kena balut buku sendiri.
farah : ok (happy pulak dia kena balut buku sendiri hehe...)
mama : pastu nanti darjah 4 boleh iron baju sendiri pulak.
farah : hehe...darjah 5? hahh...saya tau, darjah 5 saya basuh baju sendiri.
mama : hmmm...
farah : darjah 6?
mama : (wahhhh...teruja ko ek) senang2 darjah 6 farah pindah rumah sendiri la, semua boleh buat sendiri (hahaha...potong stim anak nak berangan)
farah : hehehe...


pastu abang dia pulak menyampuk tanya dok sendiri tu, nak dok mana.
dah2...banyak lagi keja mama nih hehe...
(padan muka, sendiri mula sendiri x tau nak tamatkan...amik ko!
belum lagi lawan cakap ngan iz.ryn, lagi berbisa budak tu siap boleh sound aku haha...)



No comments: