Thursday, January 23, 2014

Macam-Macam




hari ni birthday ir.fan yang ke-9.
pagi tadi lupa nak wish huhuhu...


kelam kabut macam2.
fa.rah tumpahkan susu lah,
tudung sekolah aku belum iron lah,
dah tumpah tu pulak kena baju,
nak ganti baju lain baju tu aku belum iron lagi.
dah satu keja pulak terkejar2 nak mengiron.
anytime pulak tu van sekolah akan sampai.
betul aku kata, tengah tukar baju dengar hon van sekolah.
adoiiii...


tukar baju sekolah, duit belanja pulak tertinggal budak bertuah nih.
sebab dia letak dalam kocek baju sekolah.
pecut la kejap pagi tadi ke sekolah hantar duit.
kesian pulak kelaparan nanti.
pagi tadi susu tumpah aku mana le sempat nak buat lain sbb dah lambat.



sampai ofis nih, baru sedar hp pulak tertinggal.
mmg serba x kena lah.
subhanallah!!



a few things happened in the family this week...

* iz.ryn dah 4 hari x sekolah.  demam on off.  siap package batuk selsema.  semalam g klinik tonsil dah bengkak.  so kena on antibiotic.  mata pon dah mula bertaik.  doc kata mungkin kesan daripada tonsil tu.

* is.yraf pulak semalam muntah2 & cirit birit.  taska call, dah aku pulak amik half-day semalam.  malam tadi & pagi ni alhamdulillah dah x muntah & cirit masih ada lg sikit.  dah bagi minum smecta.  hopefully ok la dia kat taska tu.  aku standy-by je ni hah kot dapat panggilan (tepon tinggal kat rumah, tunggu panggilan apanya hahaha...)

* dah selamat hantar family mak long ke klia semalam.  ke jordan for 3 years.  kesedihan melanda.  budak2 pon pagi tadi kata, dah x ada lagi lawak2 sebab kazen I dah x ada hahaha...diaorang ni kalau berkumpul sesama kazen tah hape2 yang dimainnya aku pun x tau.  macam2...



x plan apa sangat pon untuk ir.fan malam nih.
yang kompemnya mesti ada kek la.
sebab kek mmg ditunggu2 oleh the kids setiap kali birthdays.
tp kek pon aku x order.
nanti serbu je SR or KINGS hehehe...



No comments: