Tuesday, January 28, 2014

Perihal TV





ingat tak penah cerita pasal tv kotak dulu?
punya lah lama kan,
dari bulan mei tahun lepas dah rosak,
still jugak kami guna haha...


setakat kami anak beranak nih,
dah biasa dah tengok tv kejap kembang kejap kuncup hihi...
tapi x sedap tu tang ada orang datang.
atok mak tu dah berapa kali dah ulang alik datang rumah kami nih.
pening dia tengok tv gaya gitu.


hari tu sebenarnya nak beli dah.
round sepuluh kali dalam kedai tu dok ulang alik nak beli ke tak,
dah is.yraf mengamuk pulak dah.
dah tak jadik beli.
(ko kan dikkk...mmg pandai nak save duit abah kan)



ahad ritu pegi beli barang kat te.sco.
aku nak g gi.ant, mr abah suh g te.sco
(baru ku tau muslihatmu mr abah haha...)
aku round sendiri je carik barang,
tetiba terjenggul mr abah "jom beli tv" haha...


serius tekad mr abah kali nih.
terus je dia nak beli.
ok lah ok lah...beli lahhhh!!
mmg dah nazak dah pon tv tu.
ada masa terpadam sendiri pon ada tv tu.
(punya lah degil tuan punya nih x nak bagi aku berehat - kata tv hihi...)


beli yang biasa2 je pon, x mahal sgt.
beli LED tv tp x de as.tro be.yond hahaha...
nasib laaaa labuuuu...





~ image : google ~



catatan : tengok ajl28 hari tu from tv baru.  
punya paksa mr abah pasang jugak2 tv nih petang tu hihi...




No comments: