Thursday, November 6, 2014

JJCM_9 2014



ni cerita jjcm masa aku pegi re-union kat jb hari tu.
kan aku memang teringin nak makan kacang pool.
cakap la jugak ngan loi & eitoique (geng ketapi aku) yang aku nak g makan kacang pool.
tp x de la mengharap sangat sebab kami pon bkn drive sendiri.
susah jugak tu nak merewang sana sini.


pagi nak balik tu, saje check out awal.
teman akmar sama ke stesen bas sebab bas dia awal sikit.
alang2 dah ada kat stesen bas tu awal, mula la otak berpikir nak g mana.
dah siap2 tanya kat pakcik teksi kat mana nak carik kacang pool.
aku ni takut x larat jalan jauh2,
g la tanya teksi camne nak g plaza larkin.
pakcik teksi tu dengan muka peliknya kata, plaza larkin kat blkg tu je dik hehehe...
gigihkan la diri berjalan.
& sebenarnya x de la jauh sangat pon nak berjalannya hahaha...


tadaaaaaa...
akhirnya dapat jugak aku merasa kacang pool haji yang sangat femes.
kalau gugel, ramai yang kata kedai ni dekat dgn bomba larkin.
tp camne plak aku nak ke sana?
dah ler x pasti kat mana.
so, baik pegi tempat yang memang sah2 dah nampak depan mata.
one of kacang pool haji's branches...





ok...alhamdulillah, boleh diterima oleh tekak.
& definately akan makan lagi kalau ada peluang.


tengahari tu kami makan mee rebus pulak.
yang ada cendawan tu, mee rebus spesial.
yang sebelah tu yang biasa.

pada aku, biasa2 je mee rebus dia nih...






lepas makan mee rebus, makan sotong kangkung pulak.
yang ni memang sedap & recommended.





kalau ada yang tersesat ke jb, boleh la singgah plaza larkin nih.
dalam plaza tu, kedai2 dia x menarik sangat.
ada a few kedai baju & kedai tudung je.
tp kat bawah tu, food court dia memang macam2 makanan johor ada.


aku sempat makan yang tu je la.
kalau ikutkan, asma rojak pon ada & nampak sangat yummy.
tp melampau la nak makan macam2 kan?
mau pecah perut.


asam pedas pon ada, murtabak, pisang goreng with sambal kicap dll.


selamat menjamu selera!!



No comments: