Wednesday, December 17, 2014

MGTT








sangat2 x suka kalau kena buat mgtt.
teringat2 masa 1st time minum kat hospital serdang dulu.
erkkk...walaupun x termuntah, tapi rasa nak terkeluar balik tu memang ada.
nak menghabiskan segelas tu, adoiiii...hazab yang amats.


kalau checkup kat klinik swasta, dulu2 x kena pon minum air gula.
tp kali nih diaorang suh jugak minum.
mungkin sebab mengandung di usia tua kot hehe...


terkejut aku bila diaorang bagi botol nih...




~ pic googled ~



rupa2nya minum air gula bukan lagi gula yang dibancuh dalam gelas dengan air suam.
air gula dalam botol nih rasa dia lebih kurang macam 100plus.
kalau 100plus, confirm la sedap kan?
mampu sangat la aku nak menghabiskannya hehe...


senyum2, mampu2...ko tunggu la resultnya minggu depan ek!!
(takutttt...)



No comments: