Thursday, December 4, 2014

The Kids : Anugerah



19.11.2014


pagi2 dah ready...





untuk ini...






alhamdulillah...tahun ni farah dapat naik stage lagi (macam tahun lepas).
& kali ni, aku nampak ada peningkatan.
sebenarnya bukan kedudukan dalam kelas tu yang aku tengok sangat.
aku lebih kepada pencapaian & score dia dalam exam.
alhamdulillah keputusan farah memuaskan.


irfan pulak, keputusan dia x berapa nak memuaskan pada aku.
walaupun kalau ikut results dalam saps tu, irfan layak naik pentas.
tapi bila hari anugerah nih, x de pulak nama dia.
cikgu kelas dia pon susah nak dihubungi, aku nak tanya hmmmm...
aku x kesah sangat pon anugerah2 nih sebab aku tengok results irfan pon cukup2 makan je.
tp x puas hatinya sebab menjatuhkan motivasi budak2.
ye laaa...kalau dah kedudukan no 2 dalam kelas, excited dah budak tu nak amik hadiah.
tup2 senarai nama yang amik anugerah tu orang lain pulak yang dapat no 2. 


x pe la irfan.
next year cuba lagi ya...


masam je budak dapat hadiah.
sebab dia x sabar nak g transit.  nak main.






malam tu pulak, majlis graduasi untuk tadika izryn.
izryn ada masuk nasyid.
so beramai2 la kami ke dewan masjid nilai malam tu.





adoiii...x larat betul nak control isyraf.
dia kan aktif & x leh dok diam.
abang & kakak la jadik mangsa kena kejar dia sana sini.
main game tu pon kejap je bertahannya pon...







rupa2nya izryn ada dapat hadiah untuk pra-kafa.
cikgu x bagitau pon. 
x sempat la aku nak amik gambar.
dapat gambar yang ni je hahaha...






kalau ikutkan keputusan izryn, x de la ok sangat pon.
tp mungkin sebab dia rajin (as per teacher's remarks), cikgu bagi kot.
agaknya la hehehe...


pencapaian izryn kalau compare dengan abang & kakak dia masa tadika,
memang jauh beza.
tp tu la...setiap anak lain2 perkembangan dia.
cuma izryn ni rajin sikit aku tengok.
aku tengah tido pon dia boleh datang kejut suh dengo dia membaca.
meroyan mak ko nak oiiii.
tengah mengantuk tu camno la nak layan kan?
tapi yang tu la aku puas hati sikit ngan izryn ni.
cuma risau la sikit sebab tahun depan dah 6 tahun.
masuk darjah 1 karang, persaingan maha hebat huhuhu...


semoga anak2 mama sentiasa cemerlang di dunia & akhirat insyaAllah...




No comments: