Monday, May 18, 2015

Intro - Meniup Sawang




lama blog bersawang.
mood & cara nak menulis pon macam dah x ada.
tulis tulis...delete...
tulis tulis...save dulu lah...sbb x tau dah camne nak sambung cerita.
haru betul hehe...



some updates for a start (carik mood)...

in.syirah dah 3 bulan semalam.
alhamdulillah...membesar dengan sihat.
x banyak kerenah seperti abang-abang & kakak-kakak sebelum nih.
mungkin dia tau mama dia nih dah tua & cepat letih huahuahua...







one of the toughest job setakat nih - in.syirah x mau menyusu direct from bottle.
kalau dulu, is.yraf tu susah jugak sampai bermacam jenis botol aku beli.
tapi, yang ni lagi mencabar huhu...


punya la nak skip senang keja, terus aku beli botol jenis MAM yang is.yraf boleh terima sebelum nih.
ko ingat semudah tu? nan hado...
last2 cikgu taska suh beli puting doctor baby tu je hah.
simpan la balik botol MAM tu jauh2 (siap ngan spare puting & ring getah tu aku beli buat stok. hamik ko...punya lah konfiden)


tu pun, bukannya dia nak minum sangat pun.
buat2 main je puting tu tolak ngan lidah huhu...
itu kalau aku yang bagi la.
x tau la pulak apa ceritanya kat taska tu sebab cikgu kata ok je.
aku memang standby je kat ofis nih kot2 cikgu taska call.



panjang plak intro.
ok...nanti2 aku sambung cerita pasal in.syirah lagi ya
(eh...nak bagi nama in.syirah nih pon, ada ceritanya haha...)






No comments: