Wednesday, September 2, 2015

The Kids - #5



lama sangat rasanya x bercerita pasal my #5 nih.
in fact, rasanya memang kurang bercerita pasal dia.
anak dah 5 kan...memang gitu ler haha...


alhamdulillah...in.syirah dah berusia 6 bulan pada 17 ogos yang lepas.
4 bulan dah boleh menyiarap.
5 bulan dah boleh menyelar sikit2 tapi belum berapa laju lagi.
bontot pon dah angkat.
tapi dok tergoyang2 camtu je la.
at 6 months pon camtu jugak la.  dok goyang2 pastu tergolek hehe...


a very happy-go-lucky baby.
kalau setakat orang cubit2 pipi, is.yraf dok genggam2 tangan kuat2...kira no hal lah pada dia.  sengeh je, x marah pon.


kalau baca buku nota harian taska, mesti ada je cikgu catitkan...suka kacau kawan sebelah tido hehe...
sebabnya dia memang x berapa nak tido siang.
malam pulak, as early as 8.30pm to 9pm selalunya memang dia dah tido.
tensen agaknya cikgu sebab dia susah nak tido.
sama macam mama yang x dapat nak siapkan keja rumah masa wiken sebab kena layan dia haha...(tapi mama suka je, alasan mama skip buat keja pastu meroyan keja x siap)
malam pulak, bila dia tido mamapon rasa nak lelap sama.
camno tu?  nasib ko la mama oiiii...














No comments: