Wednesday, March 23, 2016

Cuti Sekolah : Seri Manjung



TB : 13.3.2016


sebenarnya, kalau ikutkan...jemputan kat manjung nih dapat lebih awal dari jemputan kat kuala kangsar tu.  memang atok mak dah berkobar2 dah nak gi kenduri manjung nih sebab masa tu atok ok lagi.  beria2 tanya status homestay.  sekali tu, atok makin x sihat...maka, beria2 jugak la dimintanya suh wakilkan.  kebetulan memang nak ke perak, tu yang atok mak suh lajak je ke kuala kangsar skali.  lagipun hari lain2, memang boleh sangat la nak memenuhi jemputan.


pak ngah din nih kiranya sepupu aku jugak (yang nih belah mak...yang kat kuala kangsar tu belah ayah).  pernah tolong kami masa kenduri ucu ngan mak ucu orang manjung.  tu yang atok mak rasa x sedap je bila x dapat pegi.  





padan muka gambar gelap haha...masa pengantin sampai, aku dah separuh jalan konon nak amik gambar pengantin.  sekali tu rasa malas nak terkejar2, patah balik.  nak amik gambar masa makan...nahhhh hamikkk hasilnya huahuahua...


pengantin nih anak pak ngah din yang lelaki no2...





si adik nih x keruan kalau duduk sesaje...nah amikkkk cawan plastik...main ko di situ!


untuk mushid & pasangan...didoakan berbahagia ke akhir hayat!!





yang ni kisah hari sebelum tu...lupa plak nak citer!
lepas kenduri kuala kangsar tu, memang kami terus ke seri manjung sebab dah booking homestay kat situ (nanti aku stori mori pasal homestay nih...recommended).  x de la terkejar2 nak pegi kenduri besoknya.  petang tu kuar jap carik barang, bawak is.yraf & sy.irah je.  mr abah ajak singgah pantai teluk batik.  tengok dari kejauhan je la ya syap hehe...x bawak baju pon kalau nak terjun.



No comments: