Tuesday, March 8, 2016

Me Birthday!!



adoiii...ada saje kekangan nak regularly update blog kan hehe...


so here's updates for march 2016 :


4 mac 2016

moi birthday - alhamdulillah, dipanjangkan umur setahun lagi. sentiasa memohon kepada Allah agar aku dapat sentiasa memperbaiki diri.  ye lah kan...umur dah makin lanjut. memang dah sampai masanya untuk mendekatkan diri lebih lagi kepada Allah.  semoga aku terus diberikan kesihatan untuk dapat beribadah & sentiasa dirahmati dalam setiap perbuatan dan amalan...insyaAllah.


so, 2 weeks before the day...adalah mr abah tunjuk kek ni...i mean, latest edition from naumi (yang aku selalu oder kek keladi tu)...siap suh aku pilih kek mana aku nak...wahhh teruja makcik...skali tu, boleh plak suh aku tanya sendiri kat naumi pasal perisa kek dsb...hmmmm memang mengundang sakit hati la kan huhu...ada ke birthday sendiri pastu kena order kek sendiri...memang x la kan...ok, senang x yah oder.


tengok2 on the day itself, terkujat kul 5 pagi ir.fan & adik2 (kecuali sy.irah sebab dia tido ngan aku...tp dia pon terkejut, terus terjaga dr tido, duduk & join tepuk tangan haha...) bawak kek nyanyi happy birthday.  wahhh...mak ko mamai2 lagi nak oiiii...sebab alarm set bunyi kul 515.  ada lg 15 minit mak ko nak lelap hahaha...



ini lah keknya...yummy!!


dah masing2 nak rasa kek plak dah pagi2.  ok...sebelum mandi nak gi sekolah, rasa dulu la kek.  tu pon masing2 lebih excited nak makan coklat & strawberi tu.


kebetulan pulak, petang tu ada miting department.  credit to facebook haha...sebab 1 department tau birthday aku.  sebenarnya terpikir nak bawak kek ni gi ofis.  tp dah pagi2 tu berebut2, x sempat ler nak potong kek.  tup2 lepas miting, lampu bilik miting terpadam. jeng jeng jeng haha...



kek ni pon yummy jugak...




thanks a lot to office mates yang buat kejutan.  aku pon x sangka walaupun pelik jugak mula2 tu awat ada buat air neskape bagai.  padehal sebelum2 ni kalau setakat miting department ni, bawak air mineral sendiri je hehe...



No comments: