Thursday, April 14, 2016

Kerenah No3






adoiiii...budak ini...dalam 2 minggu nih, setiap pagi nak gi sekolah menangis.  plak tu...sebab nangis tu tak hagak2.  letih mak kau nak oiiii...hari2 mengadap orang nangis.


nape nangis?...sebab saya nak 5 ringgit (selalu aku bagi 4 ringgit je...2 hari nih dia nak 5 ringgit plak...kalau mr abah tau, mau kena nih...mama yang kena bukan anaknya sebab mama ikut sangat cakap anak.  abis tu??? malas aku nak tension pagi2.  nahhh...amik ko 5 ringgit).

nape nangis?...sebab cikgu matematik garang (wahhhh...abis apa yang mak ko boleh buat nak oiiiiii)

nape nangis?...sebab kakak x nak tolong bawak turun baju (adoiiii...tu pun nak menangis.  yang si kakak pon, lagi mau sakat adik)


masa tunggu van sekolah plak, dengar suara bersuka ria 3 beradik kat bawah.  tup2 van sampai, menangis lagi.


mr abah kata...biar je lah.  hmmmm...semudah abc.  aku jugak yang letih pagi2 mengadap orang nangis.  len kali nak nangis jangan tunjuk kat mama ye.  aku bukan boleh tengok sikit2 nangis sikit2 nangis nih.  mula la mulut nak bebel je nih.  bila bebel, makin deras plak air mata.  pastu aku yang tension.  ishhh...

 

No comments: