Tuesday, April 12, 2016

Lipat Kain




terbaca update OHBULAN! kat facebook hari tu.

7 tips untuk orang yang malas lipat kain (terasa aku, tp aku x malas...x de masa je nak lipat kain...alasan sangatttt...nmpk benor malasnya hehe...)


  https://scontent-kul1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/12974460_1300022676677803_9218649595808184163_n.jpg?oh=995e4e00b6fcedf4544fc6768daeafa2&oe=57B165C6

dulu2 masa duduk rumah setingkat, memang biasa sangat lipat kain sambil tgk tv.  tapi bila dah dok rumah 2 tingkat nih, x koser plak aku nak hangkut baju turun naik tangga huhu...


 

ohhh...ini memang buat nih...sebab ni relate ngan No 3 haha...

                 

ni kena tanya mr abah.  aku x beli bakul...dia yang suh wujudkan bakul nih.  haippp...marah dia x percaya bini dia x malas huahuahua...







ok...yang ni betul.  bila ada kain yang x diletak dalam bakul, tp diletak je atas sofa...memang yang tu aku lipat dulu...tension tgk baju dok berlonggok atas sofa...padehai yang berlonggok dalam bakul lagi banyak haha...


         

hmmm...rasa mengantuk mangatasi segalanya...


 

aku ada stail lipat aku sendiri.  so, bila anak2 lipat...memang x memenuhi piawaian aku, aku bukak & lipat balik.  so, baik x yah laaaa...

 
 

kem salammmm...hahaha...


apa2 pon...tips nih memang buat aku tersenyum.  & yang paling penting lepas baca tips nih, berkobar2 semangat melipat kain sampai licin haha...aku pulak teruja tengok kerajinan diri sendiri.  kosong bakul setelah berminggu2 x penah kosong!

 

No comments: