Monday, April 11, 2016

Makaroni Bakar



sebelum...

selepas...


seloyang besar nih...sekali makan je terus licin hehe...
memang favourite the kids nih...sekali sekala aku buat la untuk diaorang...bukan susah pon.
cuma kali nih, aku ada tambah meatballs (keras la pulak meatball aku tu...salah teknik kah?!! aku bakar dulu atas pan, pastu baru masukkan kat celah2 pasta tu sebelum bakar) & mozarella cheese (sebelum nih aku beli je cheese biasa tu, patah2kan je.  ni konon nak kelainan sikit la...pegi giant beli2 barang, dah masuk keta...alamakkk...mozarella lupa beli.  sanggup tu turun balik semata2 beli cheese.  gigih mak ko nakkk hahaha...).


verdict - teroverbaked kot...sebab sedikit kering.  aku suka basah2.  ok, next time cuba lagi!

(x de resepi sebab resepi makaroni bakar nih bersepah kalau gugel.  aku pon gugel je nih sebenarnya hehe...)


 

2 comments:

wahida said...

wow...nampak sedap sangat ni...tempting!!

YieN said...

Lama dah x buat makaroni bakar ni.. Weekend ni InsyaAllah nak buat jugaqlah :)