Saturday, April 9, 2016

Quotes


 
 
 




true indeed...


sebab tu aku berbelah bahagi & resah gelisah kalau perlu balik lambat sebab akan berpikir...budak2 nak makan apa malam nih?  makan lambat kang, budak2 dah lapar...penat plak tu...homework pulak banyak...nak kemas beg untuk besok lagi...


sebab tu aku x bawak balik notebook ke rumah.  sebab...bila bawak balik, kat situ lah notebook tu dok situ dr hr jumaat sampai la isnin pagi aku nak gi keja.  tu pun, nasib x baik...lupa nak bawak notebook gi ofis hehe...so, sekarang nih...walaupun kepala dok pikir keja...bawak balik notebook/ keja during weekends is a NO NO...


sebab tu...aku x jadik bos huahuahua...

 

No comments: